Håkan Källman 1979

Håkan Källman (nu Carlberg), tjugofyra anno 1979

Jag är tjugofyra

Bara en liten gnista

Bara ett ord kan sätta eld på en skog

(Text : Håkan Hellström)

Hcarlberg HCG2012

Jag är femtionio

Jag är femtionio

Jag är ett tappat självförtroende

En pojke från förr är tillbaks igen

Han bara står där Och stirrar mig rakt ner i själen

Jag är förvirrad och har glömt vem jag är

Kanske är jag en gubbe nu

Återigen en pojke från förr 

Jag vill hålla din hand igen och känna din varma kind emot min

Jag är tillbaka nu och du och jag vandrar längs det Liguriska havet

Det kommer aldrig vara över för mig

 Kommer att älska dig även när havet har sinat ut

(Text: Håkan Hellström rad 3-4, 10  –  Håkan Carlberg rad 1, 5 -9, 11 )

°  °  °

Det Kommer Aldrig Va Över För Mig

Salute Håkan Carlberg 

Kommentera

