Ny låt med Veronica Maggio – Nuova canzone di Veronica Maggio – New song with Veronica Maggio

Publicerat: 2016/04/05 i Design, företagande, Vardag o natur
Etiketter:, , , , , , , ,
Veronica Maggio

Veronica Maggio

In English see down

Veronica Maggio släppte för två år sedan ett album som blev en succé. Nu har hon ett nytt album på gång och i mitten av mars 2016 släppte hon en singel ”Den första är alltid gratis”. Låten är fylld av mörka känslor och berör verkligen på många sätt. Själv beskriver Veronica Maggio i olika media sin nya låt som en låt ”byggd på svarta känslor, drömmande synthar, arga gitarrer och gråtdans.” I början av maj släpper hon sitt femte album.

In English

Veronica Maggio released two years ago, an album that was a success. Now she has a new album in the pipeline and in the middle of March 2016, she released a single, ”The first is always free.” The song is full of dark emotions and concerns really in many ways. Self describes Veronica Maggio in different media her new song as a song ”built on black emotions, dreamy synths, guitars and angry tears dancing.” In early May, she releases her fifth album.

In Italian (non perfetta) 

Veronica Maggio pubblicato due anni fa, un album che è stato un successo. Ora lei ha un nuovo album in cantiere e nel mezzo del mese di marzo 2016, ha pubblicato un singolo, ”Il primo è sempre libero.” La canzone è piena di emozioni oscure e le preoccupazioni davvero in molti modi. Veronica Maggio descrive i vari mezzi la sua nuova canzone come una canzone ”costruito sulle emozioni nero, sintetizzatori, chitarre e sognanti lacrime di rabbia ballare.” Ai primi di maggio, si pubblica il suo quinto album.

Veronica Maggio sings her song : 

-Il primo è sempre libero

-Den första är alltid gratis

-The first is always free

The first verse and the chorus :

Den Första Är Alltid Gratis

°  °  °

Är född med trubbel i mitt blod
Gör sånt jag inte borde
Kan aldrig bara stå bredvid
Jag saknar tålamodet
Och jag kommer aldrig längre
Har jag tänkt det har jag gjort det
Och jag kommer aldrig längre
Har jag tänkt det har jag gjort det

Det kostar ingenting i början
Men det blir alltid dyrt till slut, till slut
Den första är alltid gratis
Men det blir alltid dyrt till slut, till slut

°  °  °

Salute Håkan Carlberg

Kommentera

